Sommar, sommar, SOMMAR!

Jag är en riktig vinterälskare så jag brukar inte längta speciellt mycket efter sommaren, men nu gör jag faktiskt det.. Har så mycket att se fram emot och jag börjar helt ärligt bli lite less på att skotta, skrapa, vada fram och frysa arslet av mig i snön.. Speciellt sånna här dagar då det är kallt och grått; är det inte så lockande att ge sig ut om jag ska vara ärlig.. Man känner sig lite mer motiverad när det inte är minus-20-frysa-röven-av-sig-kallt ute...

Sen hoppas jag att vi hinner använda båten lite mer i sommar.. Men det skulle inte förvåna mig om mina föräldrar drog igång ett nytt projekt så att det inte hinns med.. De tenderar att dra igång sådana idéer när jag är borta, så risken finns ju att jag kommer hem till något helt nytt fantastiskt konstigt projekt.. Hörde redan i somras att det spekuleras i en veranda, hmm.. Återstår att se om det verkligen blir så..

Om inte annat så har vi några grannar som alltid förgyller sommarmorgnarna för oss med att vara ute och härja i trädgården. Det är alltid något att se fram emot.. Här nedan ser vi lillgamle Gustav som hjälper pappa att klippa gräset, haha.. När han inte skriker och härjar är den här lilla killen ganska hjälpsam av sig, han hjälpte mig att skotta snö från garageuppfarten tidigare i vintras :) Det finns hopp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0