Sista dagen

Den sista dagen här uppe i Sälen spenderade jag frysandes i backen klockan-alldeles-för-tidigt-på-en-ledig-dag, med andra ord så var jag ute pigg och glad redan kl.10.. Kvällen innan hade jag nämligen stått och pratat med en trevlig linköpingsbo som var här uppe ensam for work.. Tydligen så hade han knappt stått på ett par skidor, så jag styrde snabbt in det på att jag skulle kunna ge en lektion.. Så efter två busenkla timmar i backen med hyffsad skidåkning var jag ett par hundra kronor rikare.. Inte helt fel..





Kommentarer
Postat av: Lina

hahahhaha.. Så jävla skön är du! Har ett eget svartjobbarskidlärarföretag där...! HAhhahaha.. SÅ raggar du kunder i graderoben.. Hahahhahaha.... Så jävla skön.. :P Crazyyy.. :P

Miss you!



Vet du att Peson ska till England imorgon på jobbintervjuer..? :O

2009-02-08 @ 00:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0