Nu är det officiellt

Ja, jag ska flytta till Finspång! :) Jag ska flytta ihop med min lilla Finspångsbo är tanken.. DOCK, och detta är ett stort "dock"; jag kommer inte att flytta hemifrån, utan jag kommer ha kvar de mesta av mina saker här hemma så att jag kan bo här när jag ska jobba i sommar. Känns ganska jobbigt att behöva pendla från Finspång till djurparken, när jag bara har 5 km dit här hemifrån. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag spendera 90% av tiden i vår lägenhet iaf..

Ska dit senare idag och slipa klart det sista, så att vi kan börja tapetsera så fort vi kommer hem från vår fjällsemester. Det tar sig, det tar sig; nu ska vi bara välja en fondvägg! Idag är även en stor dag, då jag ska visa min andra hälft; alltså Lina, lägenheten för första gången :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Your girl (lägenheten) is wonderful Hubble! Hahhahaha.. :P Känner du igen den linen...? Från bästa scenen i SATC EVAAAHHHHH!



Usch vad jag har saknat dig soulmate! I´m lost without you!



Löööv//L

2009-02-12 @ 19:15:44
Postat av: Josse

God damn it vad härlig den såg ut! Ohh, fondvägg! Jag är avvis :) Här fick man inte ens välja tapeter själv, nej då nej då..inte ska väll jag:P

2009-02-13 @ 13:52:45
URL: http://shopholicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0