Lofsdalen

Då var det dags igen, lika traditionsenligt varje år; familjen Lundqvist drar till fjälls! Denna gång blir det inte jag och två grabbar, utan det blir tre; Pappa, Daniel och Niklas! Mamma stannar hemma i år igen; så hennes roll faller på mig. Hur ska jag kunna bo i en stuga med tre ouppfostrade och jättebusiga barn?! Jag kommer vara helt slut när jag kommer hem.. Nevars, jag hoppas att vi ska kunna åka skidor i underbart väder och bara ha skitkul! Lofsdalen brukar inte göra mig besviken, så jag hoppas att iår inte blir ett undantag. Speciellt inte när jag för första gången tar med mig någon upp..




Ge mig nypistat, folktomt och strålande väder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0