Glömde...igen...

Glömde jag säga att jag ska åka hem på söndag? Är så himla glömsk av mig, herregud.. Men det är i alla fall sant att jag ska lämna Lindvallen och jag tjuter nästan av tanken.. Kollade igenom alla bilder för ett tag sen och jag kommer verkligen att sakna allt och alla! Men om jag stannar kommer jag inte att kunna jobba så mycket jag önskar och jag kommer att ha ont var och varannan dag :( Så jag tog ett tungt beslut att jag ska hem och försöka få tillbaka styrkan i mina händer..

Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag att klättra på väggarna efter ett tag och dra igång något halvknasigt.. Det känns inte som någon idé att försöka hitta ett jobb då jag bara har någon månad kvar tills jag börjar på Kolmården igen.. Jag har iof en lägenhet att hjälpa till med och lite annat smått och gott.. Sen känns det lite lättare att åka hem när jag kom på att jag kommer få åka upp till Lofsdalen v.8 :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0