Fredagen den 13:e

Någon mer än jag som tycker att det bara är bullshit? Antagligen de flesta, men det är också vi som kommer hamna på pottkanten tack vare vår nonchalanta inställning; så pass på!

Idag blir det bara till att packa, städa och lite andra måste-grejor innan det är dags att åka till Lofsis. Ska dessutom hinna med att hämta mamma på Fredgagården samt pojkvännen inne i stan.. Sitter fortfarande i pyjamas och bloggar, så jag har inte det minsta bråttom.. Kanske vore en idé att lyfta på arslet och börja med allt jag borde ha börjat med för flera timmar sedan!

OHEJ!

Jag sitter fortfarande kvar, men jag lovar att jag jobbar på det.. Det kommer, snart.. Måste bara samla kraft först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0