Ta mig till fjällen!

Idag är det perfekt skidväder, det går inte att få bättre! Vindstilla, -7 grader och strålande underbart väder.. Oooh, det gör ont i hela mig att jag inte är i fjällen just nu! Men det är inte fy skam att vara i Kolmården en sån här dag heller iof, men fjällen är ganska svårslaget; vi har inte så många fräsiga backar här ute..



Vi bor väldigt fint, men det saknas mig en skidlift. Ligger dock en gammal "skidbacke" några hundra meter hemifrån, men den liften har rostat sönder och skulle antagligen flyga i luften om någon försökte starta den..
V.8, vi satsar stenhårt på v.8 :P



Kommentarer
Postat av: Lina

Vart ligger den backen? :O Vill se den! Spökbacken! =P Du och jag dit när du kommit hem? =)

2009-12-19 @ 13:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0