Nu har jag ledsnat

Jag har tvättat sedan jag gick upp och just nu sitter jag med en lista av saker som jag ska ha med mig till Holland på lördag. Ja jag börjar bli lite stressad! Har så himla mycket att hinna med innan jag beger mig nedåt i Europa.. Så jag är tacksam för varje dag jag slipper befinna mig i skolan.

Måste säga att det är tråkigt att fjösa omkring hemma i pyjamas och försöka göra något vettigt.. Det går ju sådär om jag ska vara ärlig. Tvätten sköter sig själv större delen av tiden, och listan består bara av tandborste och pyjamas hittills. Jag har ingen aning om vad jag ska packa med till Holland! Mamma har begränsat listan en aning kan jag säga, vilket gör min tillvaro till en tragisk historia..

Klockan är inte ens 10.30! Det är långt kvar till lunch och jag har faktiskt ingen lust att ta reda på mitt klädkaos, som nu inte bara excisterar i mitt rum, utan över hela halva huset. Vill inte!

Oh, nu kom plogtraktorn! Ja vi har traktor här ute och ingen mesig plogbil.. HA! Måste ha varit det bästa som hänt idag.. Ser med spänning fram emot om det finns något som toppar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0