God Jul!

Som vanligt har familjen Lundqvist svårt att hålla sig till utsatt tidsplan när det gäller sina resor. Först var det sagt att vi skulle åka vid 02.00 inatt, men det ändrades idag till 23.00; men jag skulle inte bli förvånad om vi kom iväg runt 20.00 lagom när middagen är avslutad. Men sådana är vi :) Vi kommer säkert komma hem någon helt annan dag än vad som var sagt från början också ;) Håll utkik!

Tyskland är hur som helst första stoppet, och förhoppningsvis hinner vi uppleva lite tysk kultur innan vi stressar vidare mot Holland. Givetvis ska jag terrorisera vildt med kameran så att jag har mycket att visa upp sen när jag kommer hem. Om jag har tur finns det internet i stugan/huset...

Känns lite tungt att åka hemifrån nu när vi har fått så mycket snö :( Men men, jag har mycket att längta hem till! Och förhoppningsvis ligger snön kvar ;)

Jag vill passa på att ge alla goa och glada en mysig julkram nu innan jag åker! Hoppas ni får det underbart här hemma och ni får hemskt gärna kolla på Kalle Anka åt mig också :) GOD JUL!!

Vi höres och synes lagom tills det smäller på Nyår!

KRAAAAAM

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0