:D

Oh va glad jag är just nu!! Pratade precis med min chef på Kolmårdens djurpark och som det ser ut just nu blir jag enhetsledare ett år till!

Han frågade "längtar du tillbaka?", och rent spontant och helt ärligt "JAAA!!". Det är slavgöra, det är svettigt, grisigt och ibland förjävligt; men jag älskar det! Det blir då min 5:e säsong, helt sjukt.. Och vad som hände med att jag skulle söka till redovisningen har jag ingen aning om. Antar att gratis mat en hel sommar lockar mer än att sitta nere på huvudkontoret o uggla.

Nu återstår bara Lajna, hon måste också bli enhetsledare; och gärna på samma restaurang som mig! :D
Annars får vi bossa på två olika ställen, men då helst nära varandra. Vinkavstånd är ett krav...

Och jag lovar att jag inte ska bryta något i sommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0