Var är Peter Pan när man behöver honom?!

Jag har gnällt hela dagen om hur hungrig jag varit och nu, några timmar senare när jag fått middag + efterrätt skulle jag inte ha något emot att känna mig hungrig igen; fyyy så jag mår illa! Kommer ni ihåg känslan av hur yr och illamående man blev som barn när man tryckt i sig en hel påse godis?
Jag åt baguette med salami och brie till middag och en liten (och då menar jag liten) choklad-mousse-kladd-grej till efterrätt, och jag mår så illa! Jämmer och elände, sylt o pannkaka och you name it! *phew*

Känns som om jag börjar tappa stinget en aning.. Eller vad säger du Lina? Vad hände med den underbara talangen att svulla och inte säga stopp förens det är slut..? Om detta betyder att jag har blivit vuxen tycker jag inte om det, inte det minsta!


So Pan, take me away!






Kommentarer
Postat av: Lina

Ja! Vafaan hände liksom! Vad hände med att trycka i sig en hel pizza utan att kräkas över hela köksgolvet?



Vad hände med att äta 7 kg godis och fortfarande fundera över om det fanns några gamla chips under soffan?



Hahaha... :P

2009-08-04 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0