Time to go

Nu ska jag in till stan med Lina, mot bättre vetande och sprida alla mina baciller.. Hon mår ungefär lika unket så förhoppningsvis lyckas vi sprida alla slemmiga virusbaciluskisar vidare till alla fjoppar i stan.. Mohahaha! Ne, men faktum är att vi står inför en väldigt viktig uppgift; Lina behöver en klänning inför finsittningen imorgon! Jag är ju redan klar med mitt inköp, så därför ska jag hjälpa Lajna att välja något riktigt sexigt ;) Hård som stålmannen ska jag vara, för vi åker inte hem utan klänning! Hörde du det Lina, hårda ord och inga visor!

Kommentarer
Postat av: Lina

Okej, okej!!! I hear you!!! Jeeezz...



Hahhaa.. :P

2009-08-28 @ 19:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0