Sex and the city is the real thing!

Precis som Lina tycker jag om att referera situationer i mitt liv till scener ur Sex and the city.. Inte bara när det gäller sex och relationer utan också andra händelser och upplevelser.. Som nu senast när jag i vanlig ordning reflekterade över mitt liv och hur det mesta går min väg.. Jag fick det jobb jag ville ha, kom in på flera utbildningar som jag sökt, har en underbar pojkvän som jag snart ska ut o resa med osv osv..

Och som Charlotte i satc-filmen oroar sig över att allt i hennes liv är så perfekt.. Hon har fått barn, är gift med en trevlig flintis och lever så himla gulligt och lyckligt, så väntar jag; liksom hon, på den stora katastrofen.. "The setback", så att säga.. Men så säger Carrie så gulligt, "sweetie, you shited your pant's this year; maybe you're done".. Jag har skadat  båda händerna, varav brutit ena och fått bestående men.. Kan det vara så att jag också är klar för iår? Kan bara hoppas, kan bara hoppas...


Gips precis avtaget, inte mysigt..


Hade som ett extra lager med skin som tog ett tag o pilla bort :S :S


Kan lätt konstatera att detta är något jag gärna vill slippa göra om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0