Riga #1

Kom hem från Riga vid 01.00 inatt och det har varit en mycket bra resa! God mat, bra shopping och roligt umgänge.. Bättre kan det inte bli..


Hotellet


Gamla Riga


Lunch. Pannkakor med diverse spännande saker i


Utsikt från hotellet, gamla stan..


En sån ja.. Vågade inte riktigt gå fram o peta..


En gammal tant stod och dansade till musik för pengar. Tyckte så himla synd om henne, hon stod där hela dagarna och gjorde exakt samma rörelser.. Men oj vilken supertant!


Shopping på Karen Millen


Hittade en klänning som jag ska ha på finsittningen i skolan :) Ord pris ca 3000kr, men vad jag betalade för den är en hemlis.. Rea var det iaf ;)


Mupparna 1& 2


Biljardkväll


Riga by night


Mums med mat


Väldigt känt och förknippat med Riga, har ingen aning om varför


Uteservering, sista kvällen


Fler bilder kommer sen när jag har tömt min mobil!










Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill se flera bilder, jag vill se flera bilder...!:D

2009-08-17 @ 20:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0