Les grandes Miséres de la Guerre

Av Jacques Callot 1592-1635



Ja, mina vänner.. Sånt här ska jag alltså reflektera över.. Detta är den bild som Roy Andersson refererar till i sin text, detta är alltså något han hämtar inspiration ifrån.. Han skriver att han ofta fantiserar om karaktärerna som är inblandade m.m.. Bara jag som tycker att det är skumt? Tack o lov..

Tanken är att jag själv ska börja fundera kring vilka roller alla har i bilden, vad den ger för helhetsintryck och hur valet av medie påverkar sin publik m.m. Det är ungefär det en del av min utbildning går ut på; att analysera olika medier (gestaltningsformer) och sedan kunna använda mig utav dem..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Becka pedersen har separerat från sin sambo, barnens pappa.. :(:(:(

2009-08-25 @ 23:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0