Glass i stora lass!

Niklas och jag åkte ned till ett mysigt glasscafé nere vid Bråviken för att mumsa glass, och vad händer inte då? Jo vi blir ståendes i en kö i hundra år för att en familj med 4 snorungar inte kunde bestämma sig för vad dom skulle ha! Och inte nog med det, alla sprang iväg och muppa sig; och sen skulle de ju ändra sig mitt upp i allt.. Både Niklas och jag klagade högt och ogenerat, vilket smittade av sig till hela kön.. Sen var det ju några stackare om gav upp och åkte någon annanstans.. Sen när det äntligen var vår tur, kunde vi snabbt konstatera att tjejen som jobbade där inte var den snabbaste myran i stacken.. Min glass hann nästan smälta innan Niklas glass var klar.. Men men, gott var det med glass och mysigt var det att göra något med pojkvännen :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0