Vattenfall

Det är en dag som inte går att undvika.. Varje år håller Vattenfall en speciell dag på Kolmårdens djurpark för sin kunder. I år var inget undantag, det hade skickats ut över 9000 inbjudningar och vädret skulle bli extremt bra; vilket det blev också.


Klockan var inte ens 10 och parkeringen var halvfull, samt att folk stod och hängde på låsen. Då får man ångest vill jag lova, speciellt när man ska jobba för 3:e gången på en restaurang som alltid bjuder på kaos..


Väldigt fyndigt


Skönt att någon inte kände ångest och kunde ta det hela med ro



Trots oron innan så gick dagen förvånadsvärt bra, utan kaos (något jag kommer leva på länge), för Kolmården utan kaos och panik är som en helt molnfri himmel; väldigt ovanligt.. Efter jobbet passade jag på att kolla in den nya delfinföreställningen, som dagen till ära presenterades av ingen annan än, Wild Kids OLA! Han hade smygit omkring i parken hela dagen och var Vattenfalls kända ansikte.
Jag kände mig tvungen att fota eftersom han råkar vara en idol för en väldigt speciell person ;) Ledsen att bilden är dålig, men jag fixade lite idolbilder istället..


En Vattenfalls tjomme samt Ola (som har blivit jättesmal och ser gammal ut)

Förutom på dessa machobilder som jag tillägnar min andra hälft, enjoy ;)







Kommentarer
Postat av: Lina

Man tackar man tackar... Men han ser faktiskt ut som en kräks som någon ätit upp och kräkts igen på dem där korten...! Hahahha...



Min Ola... :P

2009-04-27 @ 17:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0