I brist på annat

Tycker att detta är en ganska rolig sysselsättning.. Kanske är det något ni inte visste om mig?

1. Ditt namn?
- Jeanette Lundqvist
2. Exakt ålder? - 19 år
3. Vart bor du? - Finspång/Kolmården
4. Bor tillsammans med? -  Niklas/mamma, pappa och lillebror
5. Husdjur? - Dammråttorna under sängen
6. Färg på ditt hus? - Vitt/grått
7. Har du pojk-/flickvän? - Japp
8. Klass? - Medelklass? Haha..
9. Vilket år tar du studenten? - Been there, done that...
10. Något jobb? - Kolmårdens djurpark
11. När ska du sova ikväll? - När jag känner för det
13. Duschat idag? - Check!
14. Kramat någon idag? - Ne
15. Pussat någon idag? - Nope
16. Vad har du ätit? - Macka
17. Dagens klädsel? - Mjukis
19. Dagens sötnos? - Lina
20. Dagens roligaste?- Lina
21. Har du många vänner? - Jag klarar mig
22. Vad ska du göra idag? - Tvätta av mig sminket och sen sova
23. Vem kramade du senast? - Niklas
24. Hur många vill du ha sex med? - Så få som möjligt
25. Hur många har varit otrogna med dig? - What?!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Lina
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Daniel; "va händer?"

FAVORIT:
31. Film? - Beslutsångest
32. Låt? - Eeeh..
33. Mat? - Sushi
34. Dryck? - Vatten
37. Stad? - Stockholm
38. Land? - USA 
39. Ämne i skolan? - Engelska och programmering
40. År? 2008 var ett toppenår!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Niklas
42. Personen du kysste? - Niklas
43. Gången du spydde? - När jag var matförgiftad i december
44. Gången du grät? - Igår
45. Pizzan du åt? - Hmm.. Var ett tag sen
46. Gången du var i Göteborg? - För något år sen
47. Gången du var i Stockholm? - Innan jag åkte till Sälen
48. Gången du var full? - Hehe, pass..
49. Gången du var hög? - Aldrig varit hög
50. Personen som såg dig gråta? - Ingen, vad jag vet
 
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Mys hemma!
54. Tv-spel eller datorspel? Datorspel
55. Singel eller upptagen? Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Inget
58. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad!
59. Big brother eller paradise hotel? Skona mig!
60. Svart hår eller blont? Svart
61. Blåa ögon eller bruna? Bruna är jättefint :)
62. Choklad eller lakrits? Choklad!!
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta?
Fanta
66. Pizza eller kebab? Kebab
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Båda
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - 
Några få enstaka
71. Personer du hatar? - Hatar ingen, tycker däremot mindre om en hel del
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Oj, det är många
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -
Pass
74. Glassar du ätit på en dag? -
Alldeles för många
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -
Ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? -
Aldrig
77. Piercingar har du? -
Inga just nu
78. Personer du saknar just nu? - Finns ett par stycken
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Det har klarat sig ganska bra :)

VEM:
80. Vill du kyssa nu? -
Det ni
81. Ska du träffa imorgon? - Niklas
82. Sjöng du senast för? - Mig själv
83. Hade du senast en msnkonversation med -
Lina
84. Spelade du tv-spel med senast? - Daniel
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? -
Niklas
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?- Alla som inte ger mig choklad, NU!
87. Förtjänar att dö? - Ingen!
89. Vill du sova brevid inatt? - Någon som är kramgo
 
VAD:
90. Gör dig glad? - 
Choklad
91. Gör dig ledsen? - Orättvisor
92. Vad vill du helst göra nu- Se på film
93. Vad önskar du att du slapp göra? - Städa
94. Vill du ha nu? - Känner mig tjatig men, CHOKLAD!
95. födedagspresent?
En ny mobil
96. Längtar du till? -
Tills imorn
97.gillar du - En hel del
98. Ångrar du ditt liv? - Man lär sig av sina misstag, så det blir bara bättre o bättre.. Ska inte klaga :P
99. Är det bästa som har hänt dig? - Det håller jag för mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0