Today

Har börjat med den goda vanan att kliva ur sängen innan kl.8 varje morgon, även fast jag inte måste.. Har insett att jag annars missar så mycket av dagen och ett par extra vakentimmar behöver verkligen jag, eftersom jag länge konstaterat att 24h på ett dygn inte är tillräckligt för allt jag vill hinna med. Detta kan med ett annat ord kallas för, 20-årskris..

Jag börjar bli gammal och ska härmed börja leva efter Carpe Diem..

Senare är det dags för mig att åka mot Kolmården, ska nämligen jobba lite på parken i eftermiddag.. Har ingen aning om vad det ska va för folk som kommer så sent, men jag antar att det är våra kära, snyltande b-kändisar.. För imorgon är det första dagen parken har öppet, samt att det är invigning av Delfinexpressen.. Varje år är det något slags jippo, som kändisarna brukar dyka upp på.. Men man vet aldrig, jag kan ju ha fel..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja sin egen blogg ska man följa det är bra:)

2009-04-30 @ 15:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0