Lazy sunday

Jag gick upp klockan 7 imorse efter en nästintill sömnlös natt.. Det började med att jag hade svårt att somna och låg o vred mig.. Mitt i natten flyttar Niklas bara närmare och närmare, vilket gör att jag trycks in mot väggen.. Efter åtaliga försök att putta/knuffa/rulla bort honom gav jag upp.. Så jag var lagom lycklig när jag vaknade imorse! Det blev sedan inte speciellt många knop under dagen, förens vi såg på "rent hus". Det var så äckligt! Det kröp ihela kroppen på mig, så när programet var slut började jag att städa.. Gjorde rent i micron, torkade hyllor och skurade golv m.m.  Uhhäää!!

Imorgon ska vi hjälpas åt att städa i sovrummet...

Kommentarer
Postat av: P

Häpp !

Välkommen till ditt rum i Kolmården.

Vem vet vad vi kan hitta där.

Den lilla dammråttan skall vi säkert kunna se !

2009-04-19 @ 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0