Kolmården here I come!

Då var det dags att bege sig tillbaka till lilla Krokek i ungefär en vecka.. För nu framöver kommer det hända en hel del saker som är lite svåra att sköta från la office i Finspång.. Imorgon fyller lillebror 17 år, vilket betyder att han inte alls är liten längre.. Vad hände? Han var ju 12 nyss!! Det betyder också att inte heller jag är liten längre, utan att jag börjar bli gammal.. Det kommer bli tungt att fylla 20, speciellt efter att Daniel sagt att jag är gammal och borde skaffa barn.. Panik!

Hur som helst, han fyller år imorgon och på torsdag händer inte så mycket; men på fredag ska jag börja jobba på parken och senare på kvällen ska Josse firas på Världens! Kan dock bara kika förbi lite snabbt, då jag ska jobba på lördag också.. På söndag och måndag blir det också jobb på Safari.. Ser faktiskt fram emot att börja jobba.. Men vad jag främst ser fram emot är onsdag nästa vecka.. Då ska alla enhetsledare ha intro/lära känna varandra-dag och planera en massa skoj för säsongen! Något att se fram emot..

Sen åker jag tillbaka till Finspång, antingen på onsdag eller så väntar jag till torsdagen.. Sånt som märks.. Så nu vet ni vad som väntar mig den närmsta tiden.. Tårta, jobb, jobb och mera jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0