Grattis Daniel 17 år!

Idag fyller lillebror 17, och blir därmed inte så liten längre :( Hur som helst, enligt tradition så väcktes han med falsksång, idag av mig och mamma; och sedan fick han äta en hälsosam frukost, bestående av pucko och mums mums..

Jag tycker att det är viktigt att hålla på vissa traditioner så jag såg till att han fick ballonger och lite tissel tassel till det.. Dock börjar ballongerna i festkartongen att ta slut så jag fick ta det som var kvar; nämligen kukballonger.. Haha! Och givetvis så fick det bli lite könshår på det..

De fina ballongerna!



Mums mums, pucko samt lite partyparaplyn.. Den lilla duken har hängt med ett bra tag, så den skulle givetvis inte missa Daniels födelsedag.. Sen är det också tradition att få så många tia-lotter som man fyller, så Daniel fick alltså 17 st.. Tror han vann 50kr eller något, men det är inte vad som räknas!



Pigg o glad



Avslutningsvis;

GRATTIS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0