Glad påsk

Jobba på påsken var himla skoj.. Vackert väder och godis hela dagen.. Det är livsfarligt att jobba på en restaurang som ställer fram jordens största godisskål och som dessutom lagar janssonsfrestelse med 40% grädde.. Kan man hålla tassarna borta? Njaa.. Jag åt jansson till lunch men jag lyckades faktiskt låta bli godisskålen! Men vad hjälpte det när bossen kommer in när jag och Vivvi redovisar kassan med varsitt påskägg till oss..

Jag blev barnsligt glad över mitt påskägg med rosa fluffiga fjädrar :) Det är nämligen första året som jag inte får ngt påskägg av mina föräldrar, så man kan säga att chefen räddade dagen lite granna..





Är sådär lagom mallig över mitt påskägg.. Så lätt är det att göra mig jätteglad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0