Enhetsledarutbildning

Idag var jag på utbildning från 9.30-17.00.. Jag är ganska slut i huvudet om man säger så.. Men det var konstigt nog inte det minsta segt eller tråkigt någon gång under dagen.. Vi hade först brandövning hela förmiddagen, sedan var det lunch och efter lunchen fick vi en massa allmän information samt diskutera i grupper.. Vi hann även med ett rollspel där bland annat Axel (lagret) spelade gorilla, himla kul!

Dock är brandövningar inte min favoritsak i världen att pyssla med, för jag hatar verkligen att lukta grillkorv!







Sen passade jag även på att fota årets nyhet, delfinexpressen.. Vi får åka fritt hur mycket vi vill, så ni kan ju gissa var jag kommer hålla hus på min lunchrast? :P






Det byggs även en scen :) Verkar ju lovande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0