Trötta fötter och frusna jordgubbar

Igår var det dags att dra sig ut och svänga sina lurviga igen; det var ju ett tag sen sist om man säger så. Har inte festat sen studenten i princip, fick nog lite avsmak; typ. Hur som helst, kvällen började hemma i Kolmården med lite likör, sprite och maltesers, samt en himla massa prat om allt mellan himmel och jord.
    Mötte sedan upp två glada prickar på Världens, som redan hade sällskap av ett gulligt par som vi alla känner som; Sabina och Rahm ;) Det blev lite drinkar, pomme samt en shot innan det var dags att dra sig vidare ned mot teaterbaren. 6 personer blev fyra, men det gick kanon iaf.
    Det beställdes två frozen strawberry daiquiri, en till mig och en till min dejt för kvällen; Lina. Hon lyckades få i sig hela sin på egen hand (utan brain-freeze), medens jag fick hjälp av både Josse och Gusten.. Den vägrade ju att ta slut! Hände ingenting, hur mycket man än åt av den.. Eller drack rättare sagt, det är ju en drink; även om den har samma konsistens som slush.
    Sen blev det Palace en liten stund innan vi tog taxi hem till Kolmården igen. Kom hem ganska vettigt, och det är jag glad över; ska praktisera hela kvällen. Väl hemma blev jag varse om mina ömma fötter som jag plågat ganska duktigt under kvällen i mina nya höga stövlar; men men, det var värt det! Men idag blir det platta skor och sköna strumpor för hela slanten..

   


Kommentarer
Postat av: Eve

Hej! Va länge sen! Råkade slinka in hit, hur vet jag inte menmen kul att läsa om vad som händer i dit liv nu för tiden! Allt bra annars?

kram

2008-09-28 @ 13:42:28
URL: http://intressantajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0