Det hela började med,

en pincett!!! Att något så litet kan irritera en människa så otroligt mycket. Men jag antar att pincetten tar fram den mer ytliga och extremt sviniga sidan i oss, speciellt i dess frånvaro! Jag har aldrig i mitt liv använt en pincett frivilligt, så jag har svårt att sätta mig in i hur det känns att vara utan den ett par dagar. Uppenbarligen blir abstinensbesvären jobbiga och rent av olidliga för stackaren utan pincett; men än värre blir det för den som råkar befinna sig i närheten. Det enda man kan göra vid ett sådant tillfälle, om man råkar befinna sig i närheten av en pincettlös individ, är att snabbt ducka och sedan ta skydd! Jag menar det, fly fältet!


Kommentarer
Postat av: naknekocken

OH nej har Paris Hilton tappat bort sin pincett?

2008-09-17 @ 14:30:50
Postat av: Lina

Shit alltså... Blir typ rädd bara jag tittar på den där pincetten...!!!

2008-09-17 @ 14:55:36
URL: http://cosmoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0