Bättre sent än aldrig

Det blev utgång i fredags och det var det roligaste jag gjort på länge; en mycket lyckad kväll! Även om jag inte mådde så bra där på slutet, men det är sånt man får ta :P Lina och jag förfestade hemma hos mig, med oss var också Niklas; men han drack inget då han skulle köra.
Kvällen började på Cubar; var första gången både Lina och jag var där (sista?). När vi valsade in där var det bara män; flintskalliga män! Som senare visade sig vara från England :) Mycket trevliga! Kan erkänna att det var en av de konstigaste kvällar jag varit med om. Kvällen i korthet:

* Pratade med Bacon 41 år som inte varit här i Norrköping sen 1984 (min engelska har aldrig varit så felfri :P )
* Lina och jag satt ensamma vid ett bord i någon minut sen *poff* så satt där ett helt gäng med engelsmän
* Dom var tydligen 12 stycken grabbar i blandade åldrar från London som skulle på nån konsert, frågan är; hur hamnar dom på ett ställe som Cubar??
* Vi fick vara med på en massa kort, för det var en tjock liten engelsman som sprang runt med sin kamera. Han var inte blyg att zooooma vissa saker heller, hrm..
* Josse och hennes kusin räddade som tur var Lina och mig efter ett tag
* Sen kom en svensk Kim och kysste alla oss tjejer på handen (herregud!)
* Lina och jag hade roliga samtal inne på toan, där vi också tog den enda bilden på hela kvällen! Lägger ut den här sen
* Kåtare än engelsmän får man leta efter. De frågade var de kunde ragga upp flest tjejer (19 och uppåt), och vi alla sa Palace.
* De fick gissa min ålder, tydligen ser jag ut som 16!
* Senare gick vi till Palace där det blev en shot som kändes som en hästspark rätt i huvudet.
* Lina ägde bartendern, biiiig time!
* Tog en lott när vi gick in och jag vann :) Ett jättefint halsband från Urban Couture (lägger in bild sen)..
* Sen blev Niklas trött och jag började må dåligt, så jag, Niklas och Sanna begav oss hem mot Kolmården.

Hmm, mer orkar jag inte skriiva.. Men ni som var där vet hur det gick till :P Lovar att jag ska lägga upp den enda bilden för kvällen (en riktig "mugg-shot" haha)..

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag tkte att d var såååå klockrent att han hette BACON! hahahah

2008-11-03 @ 20:05:35
URL: http://shopoholicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0