Skäm bort dig själv

Det har minsann jag gjort de senaste dagarna! Som ni ser i inlägget nedan så köpte jag nya mysiga tofflor, sen har jag ju även bokat tid för en sminkning m.m. Det är inte mer än rätt att man får skämma bort sig själv lite extra ibland (speciellt nu på hösten). Igår tog jag bland annat ett långt och varmt bad med badkulor, oljor samt en massa roligt skum! Bara för att öka mysfaktorn så släckte jag ned i badrummet och tände en massa ljus, nästan klyschigt romantiskt; men det var så himla skönt! Var som en överkokt spaghetti när jag klev ur badkaret.. Då var det bara att smörja in sig i mjukgörande kräm och sen hoppa i pyjamasen och mina nya tofflor; vardagslyx!
     Bara för att det var så skönt och avkopplande att bada igår, funderar jag på o ta mig ett bad ikväll igen; för jag somnar som ett barn sen efteråt. Jag var förbi en badaffär och köpte lite badkulor, badskum samt lite babyolja.. Bättre kan det inte bli :)
     Myrten badskum ska tydligen vara jättebra.. Den luktar som en halstablett och ska tydligen hjälpa mot förkylningar och andra höståkommor. Personligen tycker jag nästan att det är lite kärringvarning på den, men vem vet.. Myrten kanske frälser oss alla?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0