Så gick det...

Hrm, ja så gick det ja.. Jag lovade ju att tala om hur min nya hudkräm fungerade (den från lush). Jag vet inte om det beror på min hudtyp eller på att deras produkt var skit, men den fungerade inte! Stanken (den luktade inte, den STANK), kunde t om fått bajsflugorna att svimma; och den odören satt i alldeles för länge! Själva krämen la sig uppepå huden som ett extra skinnlager och vägrade att gå in i huden, hur mycket man än försökte arbeta och knåda in den.. 
    Sen när den väl torkat in lite grann, så började den att bli jättelös och oljig. Fick en massa olja i sängen, vilket inte blir de finaste fläckarna. Så vad blir då domen för den här rinniga skiten? Jo, den både luktade och såg ut som diarré så den hör inte hemma någon annanstans än där rännskita hör hemma; i toaletten. Så den ska spolas bort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0