Lycka!

Det finns roligare saker o göra än att rensa garderoben, men när man hittar plagg som man glömt bort är lyckan gjord! Jag hittade inte mindre än två tröjor som jag helt glömt att jag hade :D Var lite nere innan för att jag inte hade hittat någon stickad tröja till mina nya tjocka strumpbyxor, men det vara bara tur; för vad ligger inte längst in i garderoben och gömmer sig?; jo en jättefin v-ringad lång grovstickad ljusgrå tröja, tjoho!
    Den andra tröjan som jag hittade är en blå-lila finstickad lammullströja från odd molly! Om jag inte minns fel så köpte jag den när jag gick i 8:an och jag har bara använt den 2 gånger för att jag inte tyckt att den varit min stil. Tur att smaken förändras och att man glömmer o kasta sånna saker :)
    Efter att ha rensat ut en hel papperspåse med kläder, samt packat ned alla sommarkläder och fyllt garderoben med mina höst- och vinterkläder så inser jag (igen) att jag behöver en större garderob! När alla kläder som är i tvätten är rena så får det banne mig inte plats..! Snacka om I-landsproblem, ungefär lika stort som vad man ska ha på sig :S










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0