Jul

Får lite ångest o tänka på att julen snart är här. Men endå så har jag redan funderat ut lite julklappar :P Jul i den här familjen börjar typ i november, då mamma fyller år; sen fyller pappa år i december, så det gäller att bunkra upp med presenter. Mammas födelsedagspresent är tack o lov redan inköpt, pappas födelsedagspresent väntar jag med (för han ska få ngt annat än strumpor i år tänkte jag); sen vet jag vad mamma ska få i julklapp, samt vad Niklas ska få.. Tycker om att vara tidig med sånt, så att man slipper paniken sen när alla andra ska handla sina julklappar.. Helst vill jag ha alla julklappar klara redan i mitten av november. Måste ju lämna sånt innan jag åker, vilket gör det hela mer stressigt.
       Det är så himla svårt o veta vad man ska ge alla människor! Lillebror får alltid en tröja eller kalsonger, mamma får alltid en parfym, pappa får strumpor och en slips; i år ska det bli annorlunda! Men vad? Jag vet knappt själv vad jag önskar mig.. Funderar på ett fotbad kanske? Känns mer vuxet än dvd:boxar och presentkort.. Och ett fotbad har man alltid användning av sen, right? *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0