I väntans tider

Nej, jag är inte gravid... Men jag har märkt att folk har börjat använda det uttrycket lite hursom utan o bry sig om associationen till graviditet, så what the hell; jag ska inte vara sämre. Skit samma, jag väntar iaf på ett telefonsamtal (har jag gjort hela dagen!)....! Börjar bli aaaaaaaaningen trött på att vänta om jag ska vara ärlig, men men.. Kan ju hoppas på att samtalet kommer med ett trevligt besked.
    Sen väntar jag på ett brev också, som jag helst vill ha imorn! Eller rättare sagt, två brev som mer än gärna får komma imorn! Jag vill ha mitt lönebesked och sen vill jag ha mina papper från Lindvallen.. Idag har jag suttit på kökstolen heeeela dagen och bara väntat. Jag har inget liv, inte ens efter att jag tog ett bad. Vet inte om jag ska skratta eller gråta hysteriskt.....



Kommentarer
Postat av: Lina

Baby.. None of us have a life... :P Dagens höjdpunkt för mig var att åka och handla på Maxi... :P Men jag rehabar ju mitt hjärta iof... Men du rehabade ju dina naglar idag! :P

2008-10-23 @ 23:38:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0