Det kostar att ligga på topp

Jag var som ni vet på en sminkning på The body shop igår :) Mycket trevligt! Fick testa deras mineralsmink, som var hur bra som helst. Man har ju hört en hel del om just mineralsmink, men jag har aldrig vågat prova.. Det täpper inte igen porerna och det innehåller inte en massa kemikaliska geggor som annat smink gör (tydligen).
    Lättlurad som jag är så var jag ju tvungen att köpa med mig en massa smink hem! Det blev så mycket som;


Flawless skin protecting concealer (184:-)



Nature's minerals foundation (335:-)



Nature's minerals foundation brush (295:-)




Hi-shine lip treatment (169:-)



Aloe soothing day cream (189:-)



Aloe soothing night cream (219:-)



Givetvis så duger inte vanliga sminkborstar när man ska använda mineralsmink, så jag var tvungen att köpa nya! Dock köpte jag bara en borste på body shop, sen köpte jag resten på Åhléns. Tycker att det känns onödigt att lägga ut pengar på något så tråkigt som sminkredskap!
   Det enda som saknas i min nya sminkväska nu är ögonskuggor, samt lite cheek colour. Men jag tänkte vänta med det ett tag, måste ju testa den andra skiten först..

Kommentarer
Postat av: lina

Jävlar i helvete!!!! Du måste ju ha blivit ruinerad!!!

Mitt sminkshopparrekord ligger på 800, men du är ju faan uppe i... ca 1400!!! Carzy baby! Fuckin´ crazy!

2008-10-17 @ 12:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0