Att göra:

* Maila tennisenklubben ]
* Ring Sandvik Gård [   ]
* Åka in till stan med datorn [   ]
* Köp: badskum, badkulor, ljus, lila kuvert samt en ny hudkräm [   ]
* Gå en lång höstpromenad [   ]
* Skriv ihop ett CV [   ]

Det är så himla tråkigt att inte göra något vettigt om dagarna! Jag bara går o väntar på att få börja jobba i Sälen, det är skittråkigt! Trodde att jag skulle njuta jättemycket av att äntligen få lite ledigt, men det känns så meningslöst. Jag får roa mig så gott jag kan, vilket resulterar i små onödiga projekt. Även om en del av skiten måste göras så är det fortfarande inget som är värt att ägna en hel dag åt. Jag måste skaffa mig ett liv! En ny hobby kanske...? hmm....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0