Ajaj

Att gå till tandläkaren är inte roligt! Sen att jag är så envis att jag först vill borra utan bedövning gjorde ju inte saken bättre.. Så när borrhelvetet kom emot en nerv gjorde det så jäääääääävla ont!!! Sen kom den enorma sprutan fram och då var jag inte så kaxig längre.. Tre stick i tandköttet blev det, tandläkare är onda människor (lovar att han stack extra hårt bara för att vara jävlig)! Baaaaad! Men efter de längsta 20 min i mitt liv kom jag därifrån, fortfarande vid liv; och med en svullen läpp.. Givande dag, verkligen!








Kommentarer
Postat av: E

Stackare! Själv måste jag oxå besöka tandis snart känns de som :( Btw snygg bakgrundsdesign du har ändrat till ;P

2008-10-14 @ 16:46:40
URL: http://intressantajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0