Sorry!

Jag vet att jag har varit seg på att blogga, men...men... Äsch, jag har inget vettigt att skylla på mer än skrivartorka. Den senaste tiden har jag inte haft speciellt mycket för mig. Jag har hjälpt Niklas att sätta upp tak i lägenheten och så har jag jobbat lite på djurparken. Känns lite vemodigt att vara tillbaka där faktiskt, men Kolmården är ju alltid Kolmården :P Händer alltid något roligt...
Just nu sitter jag och Niklas i soffan med en varsin laptop i knäna, väldigt romantiskt och socialt; men det funkar bra för mig. Det är finare väder idag än vad det har varit på länge, så förhoppningsvis så kan jag få med mig grabben i andra hörnet av soffan ut på en promenad.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0