Phew

Det var jobbigt! Aldrig har kroppen kännts så tung som idag... Var ute och sprang nu för en stund sen, flåset finns men fyfasen vilka betongben det var! Måste skärpa mig här nu.. Så därför ska jag kila iväg till gymmet imorgon och kämpa ikapp med Kolmårdens alla pensionärer..
    Att springa på kvällarna är riktigt skönt måste jag säga (även om det var ovanligt plågsamt idag), men hela samhället är dött och jag kan flåsa på bäst jag vill. Det finns inget bättre sätt att bli av med stress eller irritationer.. Idag hade jag en hel del tjuriga tankar att bli av med om man säger så. Är jag ovanligt lättretlig just nu och överreagerar eller är det befogat? Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0