Imorgon händer det!

Jag börjar bli nervös nu, inte för att det är något att vara nervös inför egenligen; men det känns endå lite läskigt.. Imorgon bär det av till Lindvallen för tre introdagar! Jag har ännu inte packat klart och jag vet knappt vad jag ska ha med mig, det känns som om jag bara sticker in handen i garderoben och drar ut första bästa plagg jag får tag i. Hur mycket kommer jag glömma? PANIK!
     Jag har vändt upp och ned på mitt rum och jag springer runt som en yr höna.. Erkänner att jag har resfeber och min största oro är att jag ska glömma något jätteviktigt! Men det känns endå lite lugnande att Lina ska med :) Så jag får tänka på det, Lina ska med, Lina ska med *andas in, andas ut*... Måste ta ett lugnande bad sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0