Fy fan!

Jag är 19 fucking jävla år och har inte ens levt en 4:e del av mitt liv men endå får jag ta på mig vuxenrollen.. Tanten i tennisklubben är nästan 3 gånger så gammal som mig och beter sig som ett respektlöst rövhål!! JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG!! Det är tillräckligt illa att jag själv får ringa henne och påminna om att jag ska få betalt för 15 tennislektioner (som hon fått redovisade och renskrivna för 4 månader sen)!! Då får jag direktiven att stanna hemma tisdag kväll så att hon kan komma förbi, dyker hon upp?? HELL NO!

Nu har det gått 8 jävla dagar utan att hon hört av sig. Jag ringer igen; men ikväll så är hon och träffar sina stofilvänner! Jag bad hennes man, vänligt men bestämt att hon SKA ringa mig imorgon..

Det här är så extremt respektlöst att jag blir tokrasande.. Hur i fan helvete potatismos tänker människan?! Jag ska inte behöva ringa och tjata om ersättning som jag har rätt till och som jag skulle ha fått i somras!!

Med det sagt ska jag ta ett långt bad för att lugna ned mig lite... Det är inte bra att gå och lägga sig arg har jag hört...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller faan i mig med! Kärringjävel! Stäm faanskapet! Eller hota med det!?

2008-11-19 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0