6 månader <3

1 november firade jag och Niklas 6 månader tillsammans :) Det gjorde vi genom att nattbowla tillsammans med min lillebror, Lina och Carnklev; en ganska udda skara peeps men det blev jättelyckat! Det gick förvånadsvärt bra för mig (om man jämför med hur det gick sist), jag vann inte men jag kom inte sist heller, så jag är nöjd :) Här är lite bilder från kvällen:



Han som aldrig vill vara med på bild...





Daniel med på ett hörn





Carnklev, Niklas (som inte hann gömma sig) och Daniel




Lina och jag (som var bääääst på bowling)




Bild tagen av Daniel

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahah.. Alltså.. Det är ju heeelt sjukt... Vi börjar faan bli lite lika! :P Vi har ungefär samma färg i ansiktet, samma munpose, vi är bäge mycket brunare på bröstet än i ansiktet... :P hahah... Och vi har i princip samma ansiktsuttryck.. :P



Hoppas verkligen att det blir du och jag; Bill & Bull i Sälen! =P

2008-11-02 @ 21:30:43
Postat av: J

Tycker att vi ska satsa på att bli bröderna fluff istället! :P Hahah

2008-11-03 @ 15:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0