:)

Jag vet att jag är dålig på att skriva här, men jag har faktiskt ingen lust att starta datorn helt enkelt.. Hemma satt jag vid datorn varje dag, men här är det full rulle hela tiden så jag hinner och orkar inte..

Igår gick jag upp tidigt och åkte skidor med Pernilla, Myran, Micke, Simon, Ricky, Johan och Pontus.. Fast det var inte mycket till skidåkning egentligen.. Vi åkte 2 åk och sen gick vi in på Snögubben och drack öl; eller de drack öl och jag drack varm choklad. Sen åkte vi ett åk till och sen var det dags för ännu en öl-paus.. Haha..

Efter ett par timmar i backen var det dags att jobba (ovanligt).. Det var mycket att göra men vi var också mycket personal och alla börjar komma in i det nu.. Jag hade en familj som verkligen klagade på allting och var extremt otrevliga redan från början.. Barnen kunde inte äta sin mat för att den var för "salt", så jag bytte ut maten och bjöd dem på läsk.. Så det slutade med att de var dem som gav mig mest dricks! Buuuujaaaa!

Var på jobbet i förmiddags, även fast jag är ledig (jag har inget liv) och hämtade min dricks.. Fick 700 kr denna gång, så det var kul :) Ska snart iväg till jobbet igen och stå i garderoben o jobba ett par timmar.. Imorgon blir det långpanna (11.30-23) något jag inte ser fram emot...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0