Ut i backen

Blev väckt imorse av en pigg Pernilla som ville ut o åka i backen :) Jag och Ricky hängde på henne och Ida; och det blev mycket skidåkning ända tills Ida och Ricky skulle börja jobba. Idag har det varit väldigt soligt och alldeles lagom med minusgrader.. Backarna var dock uppkörda och isiga så det blev mycket mjölksyra i benen.. Ska bli intressant och se om jag kommer ur sängen imorn :P

På jobbet sen blev allt pannkaka, ville bara gå hem o gråta; så därför väljer jag att bara skriva om det bra som hände idag.. Allt för att undvika ett nervsammanbrott..

Lite bilder;

Pernilla och Ida tar rökpaus


Ricky posar


Jag ser ut som en mupp (men det bjuder jag på)


Pernilla i Gustavbacken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0