Pyssel

Mini-julafton närmar sig och det är jag som ska ta hand om allt pyssel innan :) Jag åker till Sälen om 8 dagar, det är knappt så att jag tror det själv! Men innan dess så ska jag som sagt ha en liten julafton med kusinerna, pojkvännen och hela glada familjen Lundqvist; dessutom ska jag hinna med att åka till Stockholm; sen ska jag också jobba på Stadium's invigning av nya Stadium arena på himpan! Utöver det så ska jag hinna packa, bara det tar minst en vecka; vilket betyder att jag måste börja imorn :P Har inte ens köpt allting som jag behöver än! Jag som trodde att jag skulle klara mig med underställ och tandkräm, men icke!

Först på schemat idag är i alla fall att slå in julklappar och städa här hemma.. Förhoppningsvis så kommer Niklas hit ikväll så att han kan hjälpa mig med inköp av julgran och mat imorgon..




Snart ska den provisoriska julgranen bytas ut mot en med barr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0