Gårdagen

Igår var det personalmöte kl 08.00, vilket var hemskt! Är så bortskämd med att kunna gå upp sent om dagarna, så det var riktigt kämpigt. Men när jag väl pallrat mig dit fick vi jättegod frukost och sen satt vi och pratade i ungefär två timmar. Jag fick även mina jobbkläder (som är sjuuuukt snygga!); och det där var faktiskt inte sagt med ironi.

Jag fick även med mig mitt schema hem.. Och som ni ser nedan så kommer jag jobba resten av veckan; det kommer förhoppningsvis att bli roligt. Jag fick ganska bra pass om man jämför med några stackare som får hoppa på 13-16 timmars pass det första dem gör; jag mjukstartar med 7 timmar :) Dock tror jag att nyårsveckan kommer bli ett rent helvete; då jag vet att det är flera som kommer att jobba närmare 10-12 timmar om dagen i snitt.. Känns som om man borde ladda upp med sömn redan nu..

En annan bra sak som jag är glad över är att jag är ledig på julafton; Majkens har stängt  :) Då missar jag inte Kalle Anka! Dock kommer julafton att bli ganska ensam då de flesta jobbar, men Ricky och jag är iaf lediga; så vi får kolla på Kalle Anka tillsammans...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0