Åter på fötterna

I måndags blev Niklas jättesjuk och i onsdags var det min tur givetvis.. Först så fick jag ont i magen, kramp, kolik oooooh vilken smärta! Magen stod som en riktig kalaskula! Kunde inte annat än o lägga mig i sängen och försöka andas... Senare under natten började det roliga.. Sprang på toa med jämna mellanrum, återvände till sängen och försökte återhämta krafterna; dock hade jag inte fått det värsta än..
    Typ gång nummer 4 samma natt dög det minsann inte att bara sitta på toan utan kroppen ville kräkas också.. Det var det värsta jag varit med om! Tre gånger den natten var jag tvungen att spy.. Jag kan ju säga såhär, jag lär inte äta wok med nudlar på ett bra tag! Tro det eller ej, men jag sov ingenting den natten och dagen efter var jag som en disktrasa.. Ingen energi alls kvar i kroppen och jag mådde så himla illa!
    Lyckades sova lite under dagen och senare på kvällen när jag mådde lite bättre kunde jag trycka i mig en mosad potatis med sås.. Det var det godaste jag ätit i mitt liv! Låg o drömde om det hela natten sen ;)

I morse kunde jag stå på benen hyffsat bra, men var fortfarande ganska skakis.. Till frukost blev det lite kesella och till lunch blev det pannkakor.. Det är nästan det enda jag kan tänka mig när jag är sjuk, så himla gott med pannkakor!

Usch det är så hemskt, jag drömmer om mat varje gång jag vilar och när jag är vaken så dagdrömmer jag om mat.. Men jag kan inte äta något utan att må illa, även om jag får i mig väsentligt mycket mer nu än tidigare.. Ikväll vill jag ha klyftpotatis med sås.. eller fisk med sås... eller så vill jag ha panpizza, pomme, soppa...eller pastasallad *dreggel* ooohh nu är jag jättehungrig!! MAAAAAT!

Haha, om någon skulle säga "dröm våta drömmar" skulle jag drömma om mat.. Säkert en potatis, riktigt erotiskt!

Men men, att jag blev sjuk sådär lagom innan jag ska åka kom väldigt lägligt måste jag säga.. eller inte... Fan, jag har fortfarande inte packat klart och jag är hungrig.. Kommer upp en dag senare än planerat, men det ska nog lösa sig iaf.. Nu ska jag bara hålla tummarna för att jag hinner packa klart, får med mig allt och att jag hinner ta igen allt ätande som jag missat de två senaste dagarna (snart tre!!!).. Glupsk jag känner mig, ungefär som kakmonstret :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0